1. Home
  2. Trezorerie
  3. Operatii comune
  4. Inregistrarea incasarii la termen pentru un client

Inregistrarea incasarii la termen pentru un client

  1. Navigati Contabilitate – Financiar – Operatii trezorerie.
  2. Registru -selectati din lista registrul EFCL (Efecte de primit).

    Definirea registrului EFCL (Efecte de primit)

    • Navigati Contabilitate – Financiar – Registre trezorerie.
    • In fereastra Registre trezorerie apasati butonul Adauga si completati campurile:
    • Cod – EFCL
    • Nume – Efecte de primit.
    • Cont – selectati din lista contul 413.
    • Deviza – selectati deviza RON.
    • Mod de plata – selectati din lista BO.
    • Apasati OK pentru salvarea datelor.
  3. De la data – pana la data –  selectati perioada in care se inregistreaza operatia.
  4. Apasati butonul OK.
  5. In fereastra Operatii trezorerie apasati butonul Adauga.
  6. Numar – reprezinta numarul documentului. Implicit, acesta este generat automat dupa salvarea datelor. Nu este unic si il puteti modifica.
  7. Data – implicit este data curenta si o puteti modifica. Selectati data la care s-a primit documentul (BO = bilet la ordin).
  8. Categorie – selectati din lista predefinita categoria Incasari clienti.
  9. Nume partener – selectati  partenerul pentru care se inregistreaza operatia de incasare la termen.
  10. Cod partener – se completeaza automat dupa selectarea numelui partenerului sau il puteti selecta din lista.
  11. Numar factura – selectati din lista factura pentru care se face operatia de incasare la termen.
  12. Valoare – se preia automat valoarea de achitat din factura in valuta documentului.
  13. Accesati pagina Special si completai campurile:
    • Scadenta termen – implicit este setata data curenta. Selectati data scadenta a documentului primit (bilet la ordin).
    • Bifati campul Operatiune la termen.
  14. Apasati OK pentru salvarea datelor.
  15. Apasati butonul Sigileaza.
Was this article helpful to you? Yes No

How can we help?