Inregistrarea unei cheltuieli ocazionale

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. Trezorerie
  4. Operatii comune
  5. Inregistrarea unei cheltuieli ocazionale

Inregistrarea unei cheltuieli ocazionale

  1. Navigati Contabilitate – Financiar – Operatii trezorerie.
  2. Selectati registrul si perioada in care va fi adaugata operatia de trezorerie.
  3. Apasati butonul OK.
  4. In fereastra Operatii trezorerie apasati butonul Adauga.
  5. Numar – reprezinta numarul documentului. Implicit, acesta este generat automat dupa salvarea datelor. Nu este unic si il puteti modifica.
  6. Data – reprezinta data in care se efecuteaza operatia de trezorerie. Implicit este data curenta si o puteti modifica.
  7. Categorie – selectati categoria Diverse plati.
  8. In Descriere este preluata implicit denumirea Categoriei de trezorerie selectate. Campul este editabil si puteti modifica textul cu denumirea explicita a cheltuielii inregistrate.
  9. Valoare – completati campul cu suma achitata.
  10. Cont trezorerie – reprezinta contul contabil asociat registrului de trezorerie si chiar daca il schimbati, RVX va seta contul registrului dupa sigilare. Daca registrul nu are un cont asociat, puteti selecta contul din lista predefinita.
  11. Cont operatie – selectati contul din lista predefinita.
  12. Apasati OK pentru salvarea datelor.
  13. Apasati  butonul Sigileaza.