Inregistrarea unui potential

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. Parteneri
  4. Lista potentiali
  5. Inregistrarea unui potential

Inregistrarea unui potential

Navigati Parteneri – Potentiali – Lista potentiali. Apasati butonul  Adauga si completati campurile:

Pagina Detaliu

  1. Cod fiscal – codul unic de identificare al potentialului.

Introduceti in campul Cod fiscal (din sectiunea Firma) codul unic de identificare al potentialului. Apasati tasta TAB pentru a trece in casura urmatoare si pentru a activa preluarea automata a datelor.
In cazul in care partenerul introdus este platitor de TVA, in casuta va fi afisat codul fiscal al partenerului (va fi adaugat atributul fiscal RO la codul unic de identificare introdus initial).
Intrucat datele sunt preluate de pe un site extern, nu ne asumam raspunderea pentru corectitudinea datelor preluate.

  1. Nume – numele potentialului client. Se recomanda introducerea corecta si completa a numelui.
  2. Categorie – selectati din lista predefinita categoria corespunzatoare potentialului.
  3. Sursa – sursa de obtinere a datelor de contact ale potentialului.
  4. Persoana contact – numele persoanei prin care se pastreaza legatura cu potentialul client.
  5. – selectati din lista predefinita categoria in care se incadreaza potentialul.
  6. Telefon – numarul de contact al potentialului.
  7. Email – adresa de e-mail a potentialului.
  8. Website – site-ul web al potentialului.
  9. Stare – stadiul actual al potentialului in procesul de marketing/vanzare (exemple: contactat telefonic, trimis prezentare, intalnire).
  10. Nota – adaugati informatii suplimentare privind starea actuala a potentialului.
  11. Data revenire –  selectati data urmatoarei actiuni asupra potentialului client (data la care va fi contactat).
  12. Agent – agentul comercial definit ca persoana de contact in relatia cu potentialul.
  13. Emailing – in cazul in care doriti trimiterea unui email dupa introducerea potentialului in lista selectati campania care doriti sa o trimiteti.
  14. Campanie – pentru determinarea ratei de profitabilitate aferenta investitiei facute intr-o campanie de marketing, este necesara asocierea campaniei corespunzatoare pentru fiecare potential inregistrat.
  15. Dezactivat NU bifati optiunea.
  16. Note – puteti adauga detalii suplimentare.
  17. Cod fiscal – introduceti codul fiscal al potentialului.
  18. Tip fiscal – selectati tipul fiscal din lista predefinita.
  19. Reg comert – numarul de inregistrare la Registrul Comertului
  20. Domeniu – domeniul de activitate al potentialului client.
  21. Nr angajati – completati pentru a determina dimensiunea potentialului.
  22. Cifra de afaceri – completati pentru a determina valoarea potentialului.
  23. Strada – definiti adresa partenerului completand strada.
  24. Localitate – definiti adresa partenerului completand localitatea.
  25. Judet/Sector – definiti adresa partenerului completand judetul/sectorul.
  26. Cod postal – definiti adresa partenerului completand codul postal.
  27. Tara – tara in care se afla sediul partenerului.
  28. Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.

Pagina Persoane de contact

  1. Apasati butonul Adauga linie si completati campurile:
  2. Nume – introduceti numele persoanei de contact.
  3. Telefon – introduceti numarul de telefon al persoanei de contact.
  4. Mobil – introduceti numarul de telefon mobil al persoanei de contact.
  5. Fax – introduceti faxul.
  6. Email – introduceti adresa de email.
  7. Functie – introduceti functia persoanei de contact.
  8. Departament – introduceti departamentul in care lucreaza persoana de contact.
  9. Carte identitate – introduceti datele din buletin (serie si numar).
  10. Mijloc transport – introduceti numarul de inmatriculare al mijlocului de transport.
  11. Data nasterii – selectati data nasterii.
  12. Observatii contact – optional, introduceti date suplimentare.
  13. Apasati OK pentru salvarea datelor.

Pagina Istoric

In pagina Istoric  vor fi afisate toate actiunile inregistrate asupra potentialului.

  1. Stare – stadiul actual al potentialului (dupa efectuarea actiunii) in procesul de marketing/vanzare.
  2. Nota – informatii suplimentare privind actiunea efectuata asupra potentialului client.
  3. Data revenire – data urmatoarei actiuni asupra potentialului client (data la care va fi contactat)
  4. Autor – agentul comercial care a realizat actiunea.
  5. Ora – ora la care s-a realizat revenirea.
  6. Trimite email – trimiterea campaniei de marketing in care este incadrat potentialul.