- Navigati Proiect – Utilizatori.
- Apasati butonul Adauga.
- Completati campurile:
- Utilizator – numele utilizatorului cu care se va conecta in baza de date.
- Parola – parola cu care se va conecta in baza de date.
- Parola (verificare) – reintroduceti parola setata anterior pentru verificare.
- Grup utilizatori – grupul asociat utilizatorului va stabili nivelul de acces si operatiunile permise.
- Nume persoana – numele explicit al utilizatorului.
- Titlu persoana – functia care o ocupa utilizatorul in cadrul firmei.
- Email – adresa de mail a utilizatorului la care se pot trimite notificari.
- Dezactivat – Nu bifati aceasta optiune.
- Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.
Pentru modificarea datelor unui utilizator:
- Navigati Proiect – Utilizatori.
- Apasati butonul Editeaza.
- Dupa efectuarea modificarilor, apasati butonul OK pentru salvarea datelor.
Pentru stergerea unui utilizator:
- Navigati Proiect – Utilizatori.
- Selectati utilizatorul si apasati butonul Sterge.
- Se va afisa mesajul Vreti sa stergeti inregistrarea curenta?
- Apasati butonul OK pentru a confirma stergerea utilizatorului din lista.
Stergerea unui utilizator din lista nu este permisa daca exista documente
inregistrate de catre utilizatorul selectat. Se recomanda dezactivarea lui.