Introducere avize de iesire

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. Vanzari
  4. Avize de iesire
  5. Introducere avize de iesire

Introducere avize de iesire

  1. Navigati Vanzari – Avize de iesire – Adauga

Pagina Document

  1. Completati campurile:
  2. Numar – numarul documentului trebuie sa fie unic. Implicit, acesta va fi generat automat. Va este permisa modificarea valorii initiale.
  3. Data – data documentului, implicit, este data curenta. Aceasta poate fi modificata. Data trebuie sa fie intr-o perioada de exercitiu deschisa.
  4. Document – tipul documentului setat initial este AVANZ(Aviz de VANZare) dar poate fi modificat (AVANZC, AVANZF, REGOUT). Tipul documentului determina daca se opereaza sau nu stocul aferent articolelor incluse in document, precum si modalitatea de contare a documentului.
  5. Locatie – valoarea implicita este cea asociata utilizatorului.
  6. Agent – reprezinta agentul care se ocupa de vanzare. Valoarea implicita este cea asociata utilizatorului care inregistreaza documentul si este setat automat. Optional, agentul este agentul asociat partenerului.
  7. Centru – este centrul de profit asociat venitului din vanzare. Valoarea implicita este centrul asociat utilizatorului.
  8. Nume client – puteti cauta direct numele in camp sau puteti selecta din lista predefinita. Dupa completare, iesiti din casuta prin apasarea tastei TAB.
  9. Cod client – puteti selecta din lista de parteneri.
  10. Deviza – in cazul unei vanzari interne, implicit deviza este RON. In cazul unei vanzari externe, selectati deviza din lista predefinita.
  11. Curs valutar – este setat automat cursul valutar aferent devizei selectate valabil in data documentului. Cursul valutar este preluat automat din Administrare – Cursuri valutare.
  12. Sigilat – este bifat/debifat automat in urma sigilarii/desigilarii documentului. Nu este editabil.
  13. Salveaza document – pentru salvarea inregistrarilor apasati butonul.
  14. Dupa salvarea documentului introduceti articole in document urmand procedura de adaugare a unei linii in document: https://www.rvx.ro/dox/docs/sale/introducerea-unei-linii-de-vanzare/
  15. Valoare – valoarea totala fara TVA a liniilor din aviz.
  16. Valoare TVA – valoarea totala a TVA aferenta liniilor din aviz.
  17. Total – valoarea totala cu TVA a avizului.

Pagina Livrare

  1. Mod livrare – este preluat automat din datele partenerului sau il puteti selecta din lista predefinita.
  2. Data livrare – este setata automat data curentala care este inregistrata document.
  3. Ora livrare – este setata automat data curentala care este inregistrata document.
  4. Delegat – este completat automat conform datelor definite in fereastra detaliu Partener aferenta clientului selectat.
  5. Identitate – se adauga automat in factura dupa selectarea delegatului.
  6. Nr.transport – se adauga automat in factura dupa selectarea delegatului.
  7. Strada – se preia strada setata in partener. Daca in partener nu este setata strada, se preia strada sediului.
  8. Localitate – se preia localitatea setata in partener. Daca in partener nu este setata localitatea, se preia localitatea sediului.
  9. Judet/Sector – se preia judetul/sectorul setat in partener. Daca in partener nu este setat judetul/sectorul, se preia judetul/sectorul sediului.
  10. Cod postal – se preia codul postal setat in partener. Daca in partener nu este setat codul postal, se preia codul postal sediului.
  11. Tara – se preia tara setata in partener. Daca in partener nu este setata tara, se preia tara sediului.
  12. Cod adresa – pentru a selecta o alta adresa decat cea setata automat in sectiunea Adresa livrare, selectati din lista predefinita adresa corespunzatoare.
  13. Observatii livrare – se pot introduce observatii referitoare la document.
  14. Apasati butonul Ok  pentru salvarea datelor.
  15. Nr. comanda –  numarul comenzii din care provine documentul.
  16. Nr. aviz –  nu este folosit.
  17. Nr. factura – numarul facturilor din care provine documentul.
  18. Nr. retur –  numarul documentului sursa pentru retur.
  19. Apasati butonul OK  pentru salvarea datelor
  20. Sigileaza – In urma acestei actiuni, este bifata automat optiunea Sigilat, iar stocul este operat in baza cantitatii articolelor incluse in document.
  21. Desigileaza – stocurile operate de document si notele contabile vor fi sterse in urma actiunii de desigilare.