RVX Dashboard

RVX DASHBOARD

Vrei sa iti cunosti mai bine clientii?
Vrei sa stii cum merge afacerea ta in fiecare moment?

                 Cu o interfata responsive RVX DASHBOARD  te ajuta in analiza evolutia firmei tale prin grafice si indicatori KPI.


KPIs – Indicatorii cheie de performanta

Indicatorul cheie de performanta masoara un proces sau o activitate specifica dintr-un business cu scopul de a imbunatati performanta atat din punct de vedere strategic, managerial, cat si operational. Utilizarea indicatorilor de performanta este o expresie a maturitatii organizatiei tale.

Obiective: KPI actioneaza precum o busola, te ajuta sa intelegi daca esti pe calea corecta spre obiectivele strategice ale businessului tau si daca resursele sunt alocate corespunzator. Obiectivele KPI trebuie sa fie bine definite pentru a masura corect progresul.

Indicatorii cheie de performanta pot fi stabiliti la urmatoarele niveluri:

Companie

Exemplu de indicatori: cifra de afaceri, cota de piata, profitabilitate, pretul actiunilor, satisfactia angajatilor etc.


Functie/Department

Exemplu de indicatori: cota de vanzari, fluctuatia personalului, realizarea bugetara etc.


Proces de lucru

Exemplu de indicatori: generic – numar de FTE pe proces, respectiv dezvoltare produs – timp de lansare produs nou; marketing&vanzari – procentual, oferte acceptate, cresterea vanzarilor pe baza promotiilor, profitabilitate pe client, retentia clientilor, satisfactia clientilor; stocuri&achizitii – rotatia stocurilor, procent din comenzi la furnizor livrate la timp, timp mediu de raspuns la comenzi urgente; recrutare – durata si costuri etc.


Individual

Exemplu de indicatori: vanzare neta pe agent de vanzare, numar de intreruperi ale sistemului IT, numar mediu de articole procesate pe zi, procent din economiile realizate cu anumite cheltuieli, ore de training sustinute pe an etc.



Analiza KPI

O analiza KPI are nevoie de o interpretare corecta. Pentru a analiza KPI in mod eficient, asigurati-va ca folositi indicatori relevanti pentru a obtine o imagine clara a starii actuale a businessului.

Mai multe criterii pot fi luate in considerare in procesul de evaluare, selectie, concepere si utilizare a KPIs:


Criterii financiare / non-financiare


Criterii orientate spre client / proces / concepte de invatare si crestere (perspectivele Balanced Scorecard)


Conducator / condus / diagnostic


Criterii ce tin de indicatorii de input / proces / output / outcome


Criterii legate de valorile binare / absolute / comparative / bazate pe tendinte


KPIs dashboard

Un manager poate utiliza tablourile de bord KPI pentru a discuta aspectele critice in timpul sedintelor, pentru a gestiona obiectivele angajatilor sau chiar pentru a evalua propria performanta.

KPI dashboard ajuta la cuantificarea unui rezultat, oferind vizibilitate in raport cu performanta indivizilor, echipelor, departamentelor si organizatiilor.


KPI dashboard permite factorilor de decizie dintr-o companie sa ia masuri in vederea realizarii obiectivelor dorite.


KPIs rapoarte

Rapoartele KPI sunt critice pentru gestionarea eficienta a oricarei afaceri. In principiu, intelegerea rapoartelor KPI inseamna a intelege cat de bine compania se descurca in controlul costurilor si in cresterea profitului. Exemple de rapoarte: vanzari, logistica, resurse umane, campanii marketing.

Dashboard KPI vs Raport KPI

Rapoartele KPI tind sa fie mai statice, in mare parte compuse din tabele, in timp ce tablourile de bord KPI includ indicatori dinamici, cum ar fi aparatele de masura, iar in miscare tendintele grafice.

Tablouri de bord KPI sunt, de asemenea, prin esenta mai interactive.
La un click al mouse-ului se poate filtra, mari, detalia sau efectua alte manipulari ale indicatoarelor de date.

Indicatorii cheie de performanta raspund unor intrebari precum:

Unde suntem?


Unde vrem sa ajungem?


Cum facem asta?



Pentru a te convinge ca RVX Dashboard te poate ajuta, click aici pentru a testa!