Introducerea datelor unui utilizator
Pentru fiecare persoana care va lucra in program, utilizatorul Administrator ii va atribui un nume si o parola de acces.
- Navigati Administrare – Securitate – Lista utilizatori.
- Apasati butonul Adauga.
- Completati campurile:
- Utilizator – numele utilizatorului cu care se va conecta in baza de date.
- Parola – parola cu care se va conecta in baza de date.
- Parola (verificare) – reintroduceti parola setata anterior pentru verificare.
- Grup utilizatori – grupul asociat utilizatorului va stabili nivelul de acces si operatiunile permise.
- Dezactivat – Nu bifati aceasta optiune.
- Nume persoana – numele explicit al utilizatorului.
- Titlu persoana – functia care o ocupa utilizatorul in cadrul firmei.
- Cod identitate – codul numeric personal (CNP) al utilizatorului
- Datele completate in campurile Nume persoana si Cod identitate sunt preluate automat si afisate in tipizatul documentului inregistrat de catre utilizator.
- Email – adresa de mail a utilizatorului la care se pot trimite notificari.
- La trimiterea unui mail direct din program, la adresa destinatar se va seta automat adresa de mail definita in contul utilizatorului care trimite documentul.
- Locatie – locatia in care lucreaza utilizatorul.
- Agent – persoana de contact.
- Centru – centrul asociat utilizatorului.
- * La inregistrarea unui document, se vor seta automat locatia, agentul si centrul asociate utilizatorului.
* Definirea locatiei, agentului si centrului in contul utilizatorului este utila in situatia in care se doreste blocarea dreptul de a vizualiza/ adauga/ modifica/ sterge documente de catre alti utilizatori. - Casa asociata – registrul de casa asociat utilizatorului.
- Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.
Modificarea datelor unui utilizator:
- Navigati Administrare – Securitate – Lista utilizatori.
- Apasati butonul Editeaza.
- Dupa efectuarea modificarilor, apasati butonul OK pentru salvarea datelor.
Stergerea datelor unui utilizator
- Navigati Administrare – Securitate – Lista utilizatori.
- Selectati utilizatorul si apasati butonul Sterge.
- Se va afisa mesajul Vreti sa stergeti inregistrarea curenta?
- Apasati butonul Da pentru a confirma stergerea utilizatorului din lista.
Stergerea unui utilizator din lista nu este permisa daca exista documente inregistrate de catre utilizatorul selectat. Se recomanda dezactivarea lui.