Inregistrarea incasarii la termen pentru un client
Navigati Contabilitate – Financiar – Operatii trezorerie .
Registru -selectati din lista registrul EFCL (Efecte de primit). Definirea registrului EFCL (Efecte de primit)
Navigati Contabilitate – Financiar – Registre trezorerie .
In fereastra Registre trezorerie apasati butonul Adauga si completati campurile:
Cod – EFCL
Nume – Efecte de primit.
Cont – selectati din lista contul 413 .
Deviza – selectati deviza RON .
Mod de plata – selectati din lista BO .
Apasati OK pentru salvarea datelor.
De la data – pana la data – selectati perioada in care se inregistreaza operatia.
Apasati butonul OK .
In fereastra Operatii trezorerie apasati butonul Adauga .
Numar – reprezinta numarul documentului. Implicit, acesta este generat automat dupa salvarea datelor. Nu este unic si il puteti modifica.
Data – implicit este data curenta si o puteti modifica. Selectati data la care s-a primit documentul (BO = bilet la ordin).
Categorie – selectati din lista predefinita categoria Incasari clienti .
Nume partener – selectati partenerul pentru care se inregistreaza operatia de incasare la termen.
Cod partener – se completeaza automat dupa selectarea numelui partenerului sau il puteti selecta din lista.
Numar factura – selectati din lista factura pentru care se face operatia de incasare la termen.
Valoare – se preia automat valoarea de achitat din factura in valuta documentului.
Accesati pagina Special si completai campurile:
Scadenta termen – implicit este setata data curenta. Selectati data scadenta a documentului primit (bilet la ordin).
Bifati campul Operatiune la termen .
Apasati OK pentru salvarea datelor.
Apasati butonul Sigileaza.
Stingerea incasarii la termen pentru un client
Navigati Contabilitate – Financiar – Operatii trezorerie .
Registru -selectati din lista registrul in care se inregistreaza operatia.
De la data – pana la data – selectati perioada in care se inregistreaza operatia.
Apasati butonul OK .
In fereastra Operatii trezorerie apasati butonul Adauga .
Numar – reprezinta numarul documentului. Implicit, acesta este generat automat dupa salvarea datelor. Nu este unic si il puteti modifica.
Data – implicit este data curenta si o puteti modifica. Selectati data la care este incasat efectul.
Categorie – selectati din lista predefinita categoria Stingere incasare termen . Definirea categoriei Stingere incasare termen
Navigati Contabilitate – Financiar – Categorii trezorerie .
In fereastra Categorii trezorerie apasati butonul Adauga si completati campurile:
Nume – Stingere incasare termen.
Cont operatie – 413 .
Bifati campul Pozitiv .
Apasati butonul OK .
Cod partener – se completeaza automat dupa selectarea numelui partenerului sau il puteti selecta din lista.
Valoare – completati campul cu suma incasata.
Accesati pagina Special.
Stinge operatie termen – selectati din lista predefinita operatia la termen pentru care se inregistreaza stingerea. Campul Operatiune stinsa va fi bifat automat dupa s igilarea operatiunii.
Apasati OK pentru salvarea datelor.
Apasati butonul Sigileaza.
Doc navigation ← Operatii avans Operatii transferuri →