1. Home
  2. Personal
  3. Rapoarte

Rapoarte

Navigati Personal – Rapoarte. Pentru fiecare raport in parte este permisa:

  • filtrarea datelor dupa anumite campuri specifice raportului selectat (pagina Filtreaza)
  • adaugarea de campuri suplimentare in raportul selectat pentru o analiza detaliata (pagina Selecteaza)
  • sortarea datelor dupa anumite campuri pentru o interpretare usoara a informatiilor (pagina Grupeaza – campurile Sorteaza1, …, Sorteaza4)
  • gruparea datelor dupa un anumit camp (pagina Grupeaza – campul Grupeaza)

Rapoartele pot fi vizualizate in forma HTML sau PDF.
Este permis exportul datelor din orice raport intr-un fisier de tip XLS sau CSV.

 

Rapoarte recomandate

Stat de avansuri
    Pentru generarea datelor necesare afisarii raportului, trebuie sa:

  1. Selectati perioada de exercitiu conform perioadei de raportare.
  2. Navigati Personal – Salarizare – Variabile salarii.
  3. Urmati procedura Inregistrarea avansului acordat unui angajat pentru fiecare angajat caruia i se acorda avans.
  4. Navigati Personal – Configurare – Parametrii salarizare pentru actualizarea automata a parametrilor de salarizare valabili in perioada de raportare.
  5. Navigati Personal – Salarizare – Genereaza salarii si apasati butonul Genereaza salarii.
  6. Navigati Personal – Rapoarte – Stat de avansuri si apasati butonul PDF pentru afisarea raportului.
Stat de salarii

Pentru generarea datelor necesare afisarii raportului, trebuie sa urmati procedura Generarea statelor de salarii aferenta perioadei de raportare.

Obligatii bugetare

Urmati procedura Generarea statelor de salarii aferenta perioadei de raportare pentru determinarea obligatiilor bugetare.
Navigati Personal – Declaratii – Obligatii bugetare pentru calculul automat a obligatii aferente perioada de raportare si preluarea datelor necesare afisarii raportului.

Alte Rapoarte

  • Date angajati – afisarea datelor contractuale si personale ale angajatilor/ ale unui angajat care isi desfasoara activitatea in cadrul societatii in perioada de raportare.
  • Concedii de odihna – afisarea perioadei, valorii si tipului de concediu acordat fiecarui angajat in parte in perioada de raportare.
  • Concedii medicale – afisarea angajatilor inregistrati in concediu medical in perioada de raportare, cu informatii complete privind cele inscrise in certificatele eliberate.
  • Centralizator salarii – afisarea datoriilor totale a angajatilor si a angajatorului aferente perioadei de raportare selectate.
  • Stat de salarii istoric – raportul este utilizat pentru analiza situatiei salariale pe fiecare angajat in parte pe o perioada de raportare mai indelungata.
  • Numar mediu de angajati – informatia este necesara, in special, in completarea situatiilor financiare depuse semestrial/anual.
Was this article helpful to you? Yes No

How can we help?