Achitarea integrala a unei facturi

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. Trezorerie
  4. Operatii comune
  5. Achitarea integrala a unei facturi

Achitarea integrala a unei facturi

  1. Navigati Contabilitate – Financiar – Operatii trezorerie.
  2. Selectati registrul si perioada in care va fi adaugata operatia de achitare.
  3. Apasati butonul OK.
  4. Apasati butonul Adauga si completati urmatoarele campuri:
  5. Numar – reprezinta numarul documentului. Implicit, acesta este generat automat dupa salvarea datelor. Nu este unic si il puteti modifica.
  6. Data – reprezinta data la care se inregistreaza operatia de trezorerie. Implicit este data curenta.
    Data inregistrarii trebuie sa fie inclusa in perioada selectata. In caz contrar, dupa salvarea datelor, operatia de trezorerie nu va fi afisata in lista curenta.
    ATENTIE! Nu este permisa inregistrarea unei operatii de trezorerie intr-o perioada de exercitiu sigilata.
  7. Categorie –  selectati din lista predefinita categoria asociata operatiei de achitare (Incasari clienti / Plati furnizori).
  8. Nume partener – selectati  partenerul pentru care se inregistreaza operatiunea. Puteti cauta direct numele in camp sau il puteti selecta din lista predefinita. Dupa completare, iesiti din casuta prin apasarea tastei TAB.
  9. Cod partener – se completeaza automat dupa selectarea numelui partenerului sau il puteti selecta din lista.
  10. Numar factura – selectati din lista factura pentru care se inregistreaza achitarea.
    In lista afisata se gasesc numai facturile partenerului selectat care sunt sigilate si care nu sunt achitate (integral).
  11. Valoare – se preia automat valoarea de achitat din factura in valuta documentului.
  12. Apasati OK pentru salvarea datelor.
  13. Campul Sigilat nu este editabil.
    Optiunea va fi bifata automat in urma apasarii butonului Sigileaza. In acest moment, factura este marcata ca fiind achitata integral.