Stingerea incasarii la termen pentru un client

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. Trezorerie
  4. Operatii comune
  5. Stingerea incasarii la termen pentru un client

Stingerea incasarii la termen pentru un client

  1. Navigati Contabilitate – Financiar – Operatii trezorerie.
  2. Registru -selectati din lista registrul in care se inregistreaza operatia.
  3. De la data – pana la data –  selectati perioada in care se inregistreaza operatia.
  4. Apasati butonul OK.
  5. In fereastra Operatii trezorerie apasati butonul Adauga.
  6. Numar – reprezinta numarul documentului. Implicit, acesta este generat automat dupa salvarea datelor. Nu este unic si il puteti modifica.
  7. Data – implicit este data curenta si o puteti modifica. Selectati data la care este incasat efectul.
  8. Categorie – selectati din lista predefinita categoria Stingere incasare termen.

    Definirea categoriei Stingere incasare termen

     

    • Navigati Contabilitate – Financiar – Categorii trezorerie.
    • In fereastra Categorii trezorerie apasati butonul Adauga si completati campurile:
    • Nume – Stingere incasare termen.
    • Cont operatie – 413.
    • Bifati campul Pozitiv.
    • Apasati butonul OK.
  9. Cod partener – se completeaza automat dupa selectarea numelui partenerului sau il puteti selecta din lista.
  10. Valoare – completati campul cu suma incasata.
  11. Accesati pagina Special.
  12. Stinge operatie termen – selectati din lista predefinita operatia la termen pentru care se inregistreaza stingerea.
    Campul Operatiune stinsa va fi bifat automat dupa sigilarea operatiunii.
  13. Apasati OK pentru salvarea datelor.
  14. Apasati butonul Sigileaza.