Setarile necesare sunt stabilite inainte de a incepe lucrul in program (la implementarea programului).
Notificati evenimente este functionalitatea care permite notificarea automata prin mail a utilizatorilor atunci cand este adaugata o inregistrare noua (INSERT), modificata o inregistrare existent (UPDATE) sau stearsa o inregistrare din program (DELETE).
Aveti posibilitatea de a defini mai multe adrese de mail la care se trimit notificarile si actiunile in urma carora se vor trimite notificarile automate.
Pentru adaugare apasati butonul Adauga.
Completati campurile:
Subiect – subiectul evenimentului.
E-mailuri – introduceti adresele de e-mail catre care doriti sa trimiteti notificarea.
Modul – numele in limba engleza al modulului in RVX.
Obiect – codul tehnic al modelului RVX.
Actiune – selectati daca este o actiune de insert, update sau delete.
Filtreaza – optional, se pot trimite notificari doar daca inregistrarea indeplineste anumite criterii(ex: AgentId=12).