1. Home
  2. Instalare si configurare
  3. Raportare probleme RVX
  4. Inregistrarea unui tichet in sistem

Inregistrarea unui tichet in sistem

  1. Pentru inregistrarea unui tichet, apasati butonul Adauga tichet nou (meniu dreapta).
  2. Titlul tichetului trebuie sa fie scurt si sa defineasca cerinta / problema sesizata.
  3. In sectiunea Descriere adaugati informatii, respectiv scenariul care a dus la aparitia problemei.
  4. Pentru intelegerea si solutionarea tichetelor, rugam raportarea corecta si concreta (cu exemple) a cerintelor/problemelor.

    Tichetul trebuie sa includa:

    * pasii pe care ii urmati in situatia raportata, pana la afisarea problemei

    ( 1.__ 2.__ 3.__ )

    * exemple de inregistrari din baza de date

    (numar document, cod articol, raport, perioada raportare, etc.)

    * precizati ce incercati sa inregistrati in program si ce ar trebui sa afiseze programul efectiv

  5. Utilizati butonul Choose file pentru a anexa fisiere la tichet.

    (Exemplu: poza cu mesajul de eroare)
  6. Apasati butonul Trimite pentru a inregistra tichetul in sistem.

Exemple de tichete inregistrate corect:

    Exemplu 1:

    Titlu: Eroare la editarea facturii de vanzare

    Descriere:

    1) Vanzari – Facturi vanzare – Deschid factura nr.123 din data 30.06.2014.

    2) Apas butonul Editeaza si apare mesajul Documentul este sigilat.

    Fisier anexat: Poza cu mesajul de eroare

    Exemplu 2:

    Titlu: Diferenta sold Balanta clienti vs Balanta analitica

    Descriere:

    1) Contabilitate – Rapoarte – 3003. Balanta analitica

    Perioada: 01.06.2014 – 30.06.2014

    Cont 4111 sold D: 89.900 lei

    2) Vanzari – Rapoarte – 4002. Balanta clienti

    Perioada: 01.06.2014 – 30.06.2014

    Sold final: 80.900 lei

    Corect: In raportul Balanta clienti soldul final ar trebui sa fie 89.900 lei.
Was this article helpful to you? Yes No

How can we help?