Inregistrarea unui tichet in sistem

⌘K

Inregistrarea unui tichet in sistem

    1. Pentru inregistrarea unui tichet, apasati butonul Adauga tichet nou (meniu dreapta).
    2. Titlul tichetului trebuie sa fie scurt si sa defineasca cerinta / problema sesizata.
    3. In sectiunea Descriere adaugati informatii, respectiv scenariul care a dus la aparitia problemei.

Pentru intelegerea si solutionarea tichetelor, rugam raportarea corecta si concreta (cu exemple) a cerintelor/problemelor.

Tichetul trebuie sa includa:
* pasii pe care ii urmati in situatia raportata, pana la afisarea problemei

( 1.__ 2.__ 3.__ )

* exemple de inregistrari din baza de date

(numar document, cod articol, raport, perioada raportare, etc.)

* precizati ce incercati sa inregistrati in program si ce ar trebui sa afiseze programul efectiv

  1. Utilizati butonul Choose file pentru a anexa fisiere la tichet.

    (Exemplu: poza cu mesajul de eroare)

  2. Apasati butonul Trimite pentru a inregistra tichetul in sistem.

Exemple de tichete inregistrate corect:

Exemplu 1:

Titlu:

      Eroare la editarea facturii de vanzare

Descriere:

      1) Vanzari – Facturi vanzare – Deschid factura nr.123 din data 30.06.2014.

 

      2) Apas butonul Editeaza si apare mesajul Documentul este sigilat.

Fisier anexat

    : Poza cu mesajul de eroare

 

Exemplu 2:

Titlu

      : Diferenta sold Balanta clienti vs Balanta analitica

Descriere

      :

 

      1) Contabilitate – Rapoarte – 3003. Balanta analitica

 

      Perioada: 01.06.2014 – 30.06.2014

 

      Cont 4111 sold D: 89.900 lei

 

      2) Vanzari – Rapoarte – 4002. Balanta clienti

 

      Perioada: 01.06.2014 – 30.06.2014

 

      Sold final: 80.900 lei

Corect

    : In raportul Balanta clienti soldul final ar trebui sa fie 89.900 lei.