- Pentru inregistrarea unui tichet, apasati butonul Adauga tichet nou (meniu dreapta).
- Titlul tichetului trebuie sa fie scurt si sa defineasca cerinta / problema sesizata.
- In sectiunea Descriere adaugati informatii, respectiv scenariul care a dus la aparitia problemei.
- Utilizati butonul Choose file pentru a anexa fisiere la tichet.
(Exemplu: poza cu mesajul de eroare) - Apasati butonul Trimite pentru a inregistra tichetul in sistem.
Pentru intelegerea si solutionarea tichetelor, rugam raportarea corecta si concreta (cu exemple) a cerintelor/problemelor.
Tichetul trebuie sa includa:
* pasii pe care ii urmati in situatia raportata, pana la afisarea problemei
( 1.__ 2.__ 3.__ )
* exemple de inregistrari din baza de date
(numar document, cod articol, raport, perioada raportare, etc.)
* precizati ce incercati sa inregistrati in program si ce ar trebui sa afiseze programul efectiv
Exemple de tichete inregistrate corect:
-
Exemplu 1:
Titlu: Eroare la editarea facturii de vanzare
Descriere:
1) Vanzari – Facturi vanzare – Deschid factura nr.123 din data 30.06.2014.
2) Apas butonul Editeaza si apare mesajul Documentul este sigilat.
Fisier anexat: Poza cu mesajul de eroare
-
Exemplu 2:
Titlu: Diferenta sold Balanta clienti vs Balanta analitica
Descriere:
1) Contabilitate – Rapoarte – 3003. Balanta analitica
Perioada: 01.06.2014 – 30.06.2014
Cont 4111 sold D: 89.900 lei
2) Vanzari – Rapoarte – 4002. Balanta clienti
Perioada: 01.06.2014 – 30.06.2014
Sold final: 80.900 lei
Corect: In raportul Balanta clienti soldul final ar trebui sa fie 89.900 lei.