Locatii stocuri

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. Administrare
  4. Locatii stocuri

Locatii stocuri

  1. Navigati Administrare – Organizare – Locatii stocuri.
  2. Se va afisa o lista cu toate locatiile utilizate pentru gestiunea stocurilor. Definirea acestora se face pentru a asocia fiecarui document de intrare/iesire o locatie si a permite evidenta stocurilor pe locatii.
  3. In cazul in care nu este necesara gestiunea pe mai multe locatii, se va folosi Locatia - General pentru inregistrare documentelor.
  4. Pentru definirea unei locatii stocuri, apasati butonul Adauga.
  5. Completati campurile:
  6. Cod – introduceti codul locatiei.
  7. Nume – introduceti numele locatiei.
  8. Strada – definiti adresa locatiei completand strada.
  9. Cod postal – definiti adresa locatiei completand codul postal.
  10. Localitate – definiti adresa locatiei completand localitatea.
  11. Judet/Sector – definiti adresa locatiei completand judetul/sectorul.
  12. Tara – definiti adresa locatiei completand tara.
  13. Telefon – introduceti numarul de telefon.
  14. Fax – introduceti faxul firmei.
  15. Email – introduceti adresa de email.
  16. Dezactivat – bifati campul daca doriti dezactivarea locatiei.
  17. Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.
  18. Stergerea unei locatii din lista nu este permisa daca exista documente inregistrate in locatia selectata.