1. Home
  2. Administrare
  3. Locatii stocuri

Locatii stocuri

  1. Navigati Administrare – Organizare – Locatii stocuri.
  2. Se va afisa o lista cu toate locatiile utilizate pentru gestiunea stocurilor. Definirea acestora se face pentru a asocia fiecarui document de intrare/iesire o locatie si a permite evidenta stocurilor pe locatii.
  3. In cazul in care nu este necesara gestiunea pe mai multe locatii, se va folosi Locatia - General pentru inregistrare documentelor.
  4. Pentru definirea unei locatii stocuri, apasati butonul Adauga.
  5. Completati campurile:
  6. Cod – introduceti codul locatiei.
  7. Nume – introduceti numele locatiei.
  8. Strada – definiti adresa locatiei completand strada.
  9. Cod postal – definiti adresa locatiei completand codul postal.
  10. Localitate – definiti adresa locatiei completand localitatea.
  11. Judet/Sector – definiti adresa locatiei completand judetul/sectorul.
  12. Tara – definiti adresa locatiei completand tara.
  13. Telefon – introduceti numarul de telefon.
  14. Fax – introduceti faxul firmei.
  15. Email – introduceti adresa de email.
  16. Dezactivat – bifati campul daca doriti dezactivarea locatiei.
  17. Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.
  18. Stergerea unei locatii din lista nu este permisa daca exista documente inregistrate in locatia selectata.
Was this article helpful to you? Yes No

How can we help?