Tipuri documente

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. Administrare
  4. Tipuri documente

Tipuri documente

In lista sunt definite principalele documente de intrare/iesire utilizate in cadrul programului.

  1. Pentru  Definirea unui tip de document special urmati procedura de mai jos:
  2. Navigati Administrare – Tipuri documente Adauga.
  3. Completati campurile:
  4. Cod – codul unic de identificare a tipului de document special creat. Codul este utilizat pentru definirea formulei contabile. La inregistrarea unui document, in fereastra detaliu, in dreptul campului Document este afisat codul tipului de document selectat.
  5. Nume – denumirea explicita a tipului de document special creat.
  6. Model – selectati din lista predefinita submeniul in care vor fi inregistrate documentele speciale.
  7. Model Explicatie
    sale_invoice Facturi vanzare
    sale_delivery Avize de iesire
    sale_order Comenzi clienti
    buy_invoice Facturi cumparare
    buy_delivery Avize de intrare
    buy_order Comenzi furnizori
    stock_transfer Avize de transfer
    stock_consum Consum intern
    prod_order Comenzi productie
    prod_consum Bonuri de consum
    prod_receipt Note de predare
  8. Stocabil – bifati optiunea daca doriti ca documentele incadrate in acest tip sa opereze stocul.
  9. Pozitiv bifati optiunea daca tipul de document definit va fi utilizat pentru inregistrarea documentelor de intrare.
  10. Negativ  – bifati optiunea daca tipul de document definit va fi utilizat pentru inregistrarea documentelor de iesire.
  11. Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.
  12. Nu este permisa stergerea si editarea tipurilor de documente predefinite.