In lista sunt definite principalele documente de intrare/iesire utilizate in cadrul programului.
- Pentru Definirea unui tip de document special urmati procedura de mai jos:
- Navigati Administrare – Tipuri documente – Adauga.
- Completati campurile:
- Cod – codul unic de identificare a tipului de document special creat. Codul este utilizat pentru definirea formulei contabile. La inregistrarea unui document, in fereastra detaliu, in dreptul campului Document este afisat codul tipului de document selectat.
- Nume – denumirea explicita a tipului de document special creat.
- Model – selectati din lista predefinita submeniul in care vor fi inregistrate documentele speciale.
-
Model Explicatie sale_invoice Facturi vanzare sale_delivery Avize de iesire sale_order Comenzi clienti buy_invoice Facturi cumparare buy_delivery Avize de intrare buy_order Comenzi furnizori stock_transfer Avize de transfer stock_consum Consum intern prod_order Comenzi productie prod_consum Bonuri de consum prod_receipt Note de predare - Stocabil – bifati optiunea daca doriti ca documentele incadrate in acest tip sa opereze stocul.
- Pozitiv – bifati optiunea daca tipul de document definit va fi utilizat pentru inregistrarea documentelor de intrare.
- Negativ – bifati optiunea daca tipul de document definit va fi utilizat pentru inregistrarea documentelor de iesire.
- Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.
Nu este permisa stergerea si editarea tipurilor de documente predefinite.