1. Home
  2. Administrare
  3. Utilizatori portal

Utilizatori portal

Adaugare utilizatori portal

  1. Navigati Administrare Securitate Utilizatori portal.
  2. Apasati butonul Adauga .
  3. Cod client – selectati din lista clientul pentru care doriti sa definiti utilizatorul.
  4. Utilizator – introduceti adresa de e-mail a clientului.
  5. Parola – introduceti parola.
  6. Parola (verificare) – introduceti parola pentru verificare.
  7. Grup utilizatori – selectati din lista predefinita grupul de utilizatori.
  8. Dezactivat – xxx
  9. Nume persoana – introduceti numele utilizatorului.
  10. Titlu persoana – xxx
  11. Email – introduceti adresa de email a utilizatorului.
  12. Telefon – introduceti numarul de telefon al utilizatorului.
  13. Apasati butonul OK.
  14. In lista Utilizatori portal:  apasati Actiuni Genereaza utilizatori – selectati categoria de utilizatori  pentru generare utilizatori.
  15. Se vor genera doar utilizatorii care au setata adresa de e-mail.
  16. Dupa generare puteti transmite prin e-mail invitatii pentru utilizatori.

   Trimitere invitatii

  1. Navigati Administrare Securitate Utilizatori portal.
  2. Apasati butonul ActiuniInvita prin e-mail.
  3. Introduceti Subiectul.
  4. In campul Mesaj introduceti textul pe care doriti sa il primeasca utilizatorii. De exemplu: Stimate{Name}, poti intra la adresa … . Utilizatorul pentru tine este {Username}, Parola este {Password}.
  5. In cazul in care doriti ca mesajul sa fie trimis doar anumitor utilizatori, selectati id-urile corespondente pe care le gasiti in Lista de utilizatori. Exemplu: daca dorim sa trimitem invitatia pentru clientii cu id-urile 5, 6, 7, completam StartId: 5 si StopId: 7.
  6. Daca butonul Simulare este bifat, mesajele nu se trimit, sunt doar vizibile pentru verificare.
  7. Pentru trimiterea mesajelor, debifati butonul Simulare.
Was this article helpful to you? Yes 1 No

How can we help?