Utilizatori portal

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. Administrare
  4. Utilizatori portal

Utilizatori portal

Adaugare utilizatori portal

  1. Navigati Administrare Securitate Utilizatori portal.
  2. Apasati butonul Adauga .
  3. Cod client – selectati din lista clientul pentru care doriti sa definiti utilizatorul.
  4. Utilizator – se va prelua automat adresa de e-mail a clientului selectat anterior. In cazul in care acesta nu are introdusa adresa de e-mail in Parterni – Lista parteneri, RVX va afisa mesajul de atentionare “Invalid email for selected partner.
  5. Parola – se va genera automat parola pentru noul utilizator. Aceasta poate fi modificata.
  6. Parola (verificare) – se va genera automat parola pentru verificare. Aceasta poate fi modificata.
  7. Grup utilizatori – se va prelua by default grupul de utilizatori “Portal”.
  8. Bifati campul Dezactivat pentru a dezactivarea utilizatorului.
  9. Nume persoana – se va prelua automat din Parteneri – Lista parteneri – camp Persoana contact. Acesta poate fi modificat.
  10. Titlu persoana – se va prelua automat din Parteneri – Lista parteneri – camp Functie persoana. Aceasta poate fi modificata.
  11. Email – se va prelua automat din Parteneri – Lista parteneri – camp Email. Acesta poate fi modificat.
  12. Telefon – se va prelua automat din Parteneri – Lista parteneri – camp Telefon. Acesta poate fi modificat.
  13. Apasati butonul OK.
  14. Filtrarea produselor vizibile in portal se poate seta la nivel de utilizator, in campul Item Filter.
    Exemplu: A.BrandId=2 OR (A.BrandId=32 AND A.CategoryId IN (3,10,19)), unde:
    A.BrandId = Id producator, setat la nivel de articol. Pentru identificare Id producator, navigati Articole – Producatori articole.
    A.CategoryId = Id Categorie setata la nivel de articol. Pentru identificare Id categorie, navigati Articole – Categorii articole.

   Trimitere invitatii

  1. Navigati Administrare Securitate Utilizatori portal – Utilizator.
  2. Apasati butonul Trimite email.
  3. Catre – se va prelua automat adresa de e-mail setata in Partener, camp Email. Aceasta poate fi modificata.
  4. Subiectul – by default este preluat textul “Contul tau de pe portalul {Nume client}. Acesta poate fi editat.
  5. Mesaj – in continutul mesajului se vor prelua automat datele de conectare in portal: cale de acces, utilizator, parola. Acesta poate fi modificat.
  6. Pentru trimiterea mesajului, apasati butonul Trimite.