Navigati Stocuri – Garantie – Service garantie. In lista sunt afisate toate sesizarile de service inregistrate, indiferent de perioade de exercitiu selectata.
Apasati butonul Adauga.
Completati campurile:
Numar – numarul sesizarii de service. Implicit, valoarea este setata automat.
Data – data sesizarii de service. Implicit, este setata data curenta ca data de inregistrare a sesizarii.
Numar serial – completati sau utilizati cititorul de coduri de bare pentru preluarea automata a numarului serial asociat produsului adus in service. Dupa definirea numarului serial, campurile Cod articol, Nume articol, Cantitate si campurile din sectiunea Document sunt completate automat conform documentului in baza caruia a fost inregistrat produs.
Cod articol – completati codul articolului sau selectati din lista predefinita.
Nume articol – completati numele articolului.
Cantitate – introduceti cantitatea de articol trimisa in service.
Stare – completati starea in care se afla articolul.
Numar document – numarul documentului de garantie.
Data document – data inregistrarii documentului de garantie.
Document – tipul documentului de garantie.
Nume partener – selectati din lista predefinita sau completati numele partenerului.
Cod partener – selectati din lista predefinita sau completati codul partenerului.
In garantie – bifati daca articolul se afla in perioada de garantie.
Observatii client – adaugati informatii privind sesizarea semnalata.
Observatii service – adaugati informatii privind sesizarea semnalata.
Valoare estimata – valoarea estimata pentru repararea produsului adus in service
Valoare finala – valoarea reala a produsului reparat