Service garantie

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. Stocuri
  4. Service garantie

Service garantie

  1. Navigati Stocuri – Garantie – Service garantie. In lista sunt afisate toate sesizarile de service inregistrate, indiferent de perioade de exercitiu selectata.
  2. Apasati butonul Adauga.
  3. Completati campurile:
  4. Numar – numarul sesizarii de service. Implicit, valoarea este setata automat.
  5. Data – data sesizarii de service. Implicit, este setata data curenta ca data de inregistrare a sesizarii.
  6. Numar serial – completati sau utilizati cititorul de coduri de bare pentru preluarea automata a numarului serial asociat produsului adus in service. Dupa definirea numarului serial, campurile Cod articol, Nume articol, Cantitate si campurile din sectiunea Document sunt completate automat conform documentului in baza caruia a fost inregistrat produs.
  7. Cod articol – completati codul articolului sau selectati din lista predefinita.
  8. Nume articol – completati numele articolului.
  9. Cantitate – introduceti cantitatea de articol  trimisa in service.
  10. Stare – completati starea in care se afla articolul.
  11. Numar document – numarul documentului de garantie.
  12. Data document – data inregistrarii documentului de garantie.
  13. Document – tipul documentului de garantie.
  14. Nume partener – selectati din lista predefinita sau completati numele partenerului.
  15. Cod partener – selectati din lista predefinita sau completati codul partenerului.
  16. In garantie – bifati daca articolul se afla in perioada de garantie.
  17. Observatii client – adaugati informatii privind sesizarea semnalata.
  18. Observatii service – adaugati informatii privind sesizarea semnalata.
  19. Valoare estimata – valoarea estimata pentru repararea produsului adus in service
  20. Valoare finala – valoarea reala a produsului reparat