Actiuni potentiali

⌘K
  1. Home
  2. Docs
  3. Parteneri
  4. Actiuni potentiali

Actiuni potentiali

Navigati Parteneri – Potentiali – Actiuni potentiali.

Modalitatea prin care s-a efectuat actiunea este ilustrata in lista prin iconite.

Pentru inregistrarea unei actiuni apasati butonul Adauga si completati campurile:

Pagina Detaliu

  1. Tip – modalitatea prin care s-a luat legatura cu potentialul client(telefon, e-mail, intalnire, online, altele).
  2. Stare – stadiul actual al potentialului (dupa efectuarea actiunii) in procesul de marketing/vanzare.
  3. Data revenire – data urmatoarei actiuni asupra potentialului client (data la care va fi contactat).
  4. Nota – completati cu informatii suplimentare privind actiunea efectuata asupra potentialului.
  5. Potential  selectati din lista predefinita potentialul asupra caruia se efectueaza actiunea.
  6. Agentul – implicit este agentul definit in contul utilizatorului (Administrare – Securitate – Lista utilizatori) care inregistreaza actiunea.
  7. Data – selectati data la care este efectuata actiunea.
  8. Ora start – selectati ora la care este efectuata actiunea.
  9. Ora stop – selectati ora la care a fost incheiata convorbirea telefonica (in cazul in care potentialul client este contactat telefonic).
  10. Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.

In urma acestei proceduri, se vor efectua automat urmatoarele modificari in fereastra detaliu a potentialului selectat:
* campurile Stare, Nota stare si Data revenire sunt actualizate conform actiunii inregistrate asupra potentialului
* se va actualiza numarul de reveniri efectuate asupra potentialului (se calculeaza +1 la numarul afisat in casuta din dreptul campului Data revenire)
* datele actiunii inregistrate asupra potentialului sunt salvate si in pagina Istoric (Stare, Nota stare, Data revenire, Autor - utilizatorul care a introdus datele, Ora - data si ora la care au fost introduse datele)