Navigati Parteneri – Potentiali – Actiuni potentiali.
Modalitatea prin care s-a efectuat actiunea este ilustrata in lista prin iconite.
Pentru inregistrarea unei actiuni apasati butonul Adauga si completati campurile:
Pagina Detaliu
- Tip – modalitatea prin care s-a luat legatura cu potentialul client(telefon, e-mail, intalnire, online, altele).
- Stare – stadiul actual al potentialului (dupa efectuarea actiunii) in procesul de marketing/vanzare.
- Data revenire – data urmatoarei actiuni asupra potentialului client (data la care va fi contactat).
- Nota – completati cu informatii suplimentare privind actiunea efectuata asupra potentialului.
- Potential – selectati din lista predefinita potentialul asupra caruia se efectueaza actiunea.
- Agentul – implicit este agentul definit in contul utilizatorului (Administrare – Securitate – Lista utilizatori) care inregistreaza actiunea.
- Data – selectati data la care este efectuata actiunea.
- Ora start – selectati ora la care este efectuata actiunea.
- Ora stop – selectati ora la care a fost incheiata convorbirea telefonica (in cazul in care potentialul client este contactat telefonic).
- Apasati butonul OK pentru salvarea datelor.
In urma acestei proceduri, se vor efectua automat urmatoarele modificari in fereastra detaliu a potentialului selectat:
* campurile Stare, Nota stare si Data revenire sunt actualizate conform actiunii inregistrate asupra potentialului
* se va actualiza numarul de reveniri efectuate asupra potentialului (se calculeaza +1 la numarul afisat in casuta din dreptul campului Data revenire)
* datele actiunii inregistrate asupra potentialului sunt salvate si in pagina Istoric (Stare, Nota stare, Data revenire, Autor - utilizatorul care a introdus datele, Ora - data si ora la care au fost introduse datele)